אולם אירועים לבת מצווה

הבת שלכם הגיעה לגיל המצוות. מזל טוב! עכשיו מתחילים החיפושים אחר אולם אירועים לבת מצווה אולם אירועים לבת מצווה
סביר להניח שבכל הקשור למתנה שהיא הולכת לקבל מכם לכבוד בת המצווה אתם כבר מוכנים זו תקופה ארוכה, אבל מה לגבי המסיבה עצמה? אה, זה כבר סיפור לגמרי אחר, כי מתי היתה הפעם האחרונה שמישהו מכם היה בתחילת גיל העשרה שלו? יש להניח שמספיק מזמן.

אז מה ילדה בת שתיים עשרה רוצה ממסיבת בת המצווה שלה?

קודם כל – המוזיקה. היא חייבת להיות המוזיקה הכי עדכנית, ורצוי שהתקליטן יהיה כזה שיודע לגרום לכולם לקפוץ ולרקוד.
שנית, מראה האולם – הוא מוכרח להיות מזמין, צעיר וקולי.
שלישית, קבלת הפנים – כשהבת והאורחים הצעירים שלה מגיעים לאולם, כדאי מאוד שיהיה להם מה לאכול ולנשנש, כמו גם משהו קל לשתות.

גילאי העשרה המוקדמים, הם גילאי ״באמצע״ – הם כבר לא באמת ילדים אבל מנגד, עדיין לא ממש מבוגרים. לרב הם רוצים להרגיש יותר מבוגרים, אבל עדיין מגיבים כמו ילדים קטנים. אז בכדי לעזור להם להרגיש יותר כמו מבוגרים,  אולי אפילו תרצו לספק להם תחושה של ״בר משקאות״, אבל אחד שפשוט לא יכלול משקאות אלכוהוליים, אך יכיל משקאות שנראים כאילו יכול היה להיות בהם אלכוהול – כמו משקה שירלי טמפל המפורסם, או וירג׳ין מארי על משקל בלאדי מארי וכיו״ב.

לסיכום –

כשאתם ההורים של ילדה בגיל ביניים כזה, אולם אירועים לבת מצווה אתם לא רוצים להביך אותה, אז ההימור הכי בטוח שעומד מולכם, הוא ללכת לאולם שמעסיק מקצוענים בכל התחומים הרלוונטיים, למין הצוות שאחראי על האוכל ועד הצוות שאחראי על הבידור, דרך מי שאחראים על המראה והתאורה.

אולמי סינקופה במרכז עונים בדיוק על ההגדרות האלה, עם מערכות המוזיקה והתאורה מהחדישות ביותר בארץ ועד צוות הבידור של יוצאי להקות צבאיות ובתי ספר למשחק, שנמצאים בדיוק בגיל המבוגר מספיק אך לא מבוגר מדי, שילדים בגיל הזה יזדהו איתו.

צרו עמנו קשר באתר בכל עת, או בטלפון בשעות הפעילות לפרטים נוספים וקביעת פגישה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *